prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA
Završni rad

Kolenda, Morena
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kolenda, M. (2021). ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda, Morena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda, Morena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda, M. (2021). 'ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda M. ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

M. Kolenda, "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160