Laušić, M. (2021). OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462
Laušić, Mia. "OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462
Laušić, Mia. "OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462
Laušić, M. (2021). 'OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462
Laušić M. OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462
M. Laušić, "OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120462