Brkan, A. (2021). ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:908980
Brkan, Ana. "ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:908980
Brkan, Ana. "ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:908980
Brkan, A. (2021). 'ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:908980
Brkan A. ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:908980
A. Brkan, "ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:908980