Vuković, L. (2021). UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200
Vuković, Lenko. "UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200
Vuković, Lenko. "UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200
Vuković, L. (2021). 'UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200
Vuković L. UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200
L. Vuković, "UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200