Šegvić, M. (2021). ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:809112
Šegvić, Marija. "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:809112
Šegvić, Marija. "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:809112
Šegvić, M. (2021). 'ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:809112
Šegvić M. ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:809112
M. Šegvić, "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:809112