Barišić, A. (2021). ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425
Barišić, Ana. "ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425
Barišić, Ana. "ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425
Barišić, A. (2021). 'ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425
Barišić A. ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425
A. Barišić, "ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425