prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE
diplomski rad

Petrušić, Ante
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Petrušić, A. (2022). UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386

Petrušić, Ante. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386

Petrušić, Ante. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386

Petrušić, A. (2022). 'UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386

Petrušić A. UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386

A. Petrušić, "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386