Kunac, D. (2022). MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE MOST : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:676975
Kunac, Domenika. "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE MOST : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:676975
Kunac, Domenika. "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE MOST : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:676975
Kunac, D. (2022). 'MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE MOST : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:676975
Kunac D. MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE MOST : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:676975
D. Kunac, "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE MOST : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:676975