prikaz prve stranice dokumenta Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat
završni rad

Bakota, Paulo
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bakota, P. (2022). Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165097

Bakota, Paulo. "Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165097

Bakota, Paulo. "Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165097

Bakota, P. (2022). 'Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165097

Bakota P. Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165097

P. Bakota, "Uloga turističkih zajednica u promociji destinacije – primjer općine Dugi Rat : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:165097