Talić, L. (2022). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:579036
Talić, Luciana. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:579036
Talić, Luciana. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:579036
Talić, L. (2022). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:579036
Talić L. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:579036
L. Talić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:579036