Jurić, M. (2022). PROJEKTNI MENADŽMENT U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:018933
Jurić, Marin. "PROJEKTNI MENADŽMENT U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:018933
Jurić, Marin. "PROJEKTNI MENADŽMENT U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:018933
Jurić, M. (2022). 'PROJEKTNI MENADŽMENT U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:018933
Jurić M. PROJEKTNI MENADŽMENT U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:018933
M. Jurić, "PROJEKTNI MENADŽMENT U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:018933