prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE

Granić, Ana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Granić, A. (2023). ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924079

Granić, Ana. "ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924079

Granić, Ana. "ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924079

Granić, A. (2023). 'ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924079

Granić A. ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924079

A. Granić, "ULOGA DIGITALNIH MEDIJA U PROMOCIJI DESTINACIJE - PRIMJER GRADA KORČULE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924079