Jerković, E. (2023). Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty" (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:728052
Jerković, Ela. "Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:728052
Jerković, Ela. "Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:728052
Jerković, E. (2023). 'Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty"', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:728052
Jerković E. Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty" [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:728052
E. Jerković, "Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty"", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:728052