Žeravica, J. (2023). TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183
Žeravica, Josip. "TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183
Žeravica, Josip. "TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183
Žeravica, J. (2023). 'TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183
Žeravica J. TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183
J. Žeravica, "TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:269183