Pelivan, I. (2023). Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan, I. (2023). 'Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan I. Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
I. Pelivan, "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889