prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije

Pelivan, Ivana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pelivan, I. (2023). Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan, I. (2023). 'Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan I. Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 08.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

I. Pelivan, "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.