prikaz prve stranice dokumenta Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača

Delija, Antea
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Delija, A. (2023). Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:021372

Delija, Antea. "Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:021372

Delija, Antea. "Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:021372

Delija, A. (2023). 'Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:021372

Delija A. Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:021372

A. Delija, "Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:021372