Jerčić, A. (2023). Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:420611
Jerčić, Antea. "Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:420611
Jerčić, Antea. "Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:420611
Jerčić, A. (2023). 'Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:420611
Jerčić A. Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:420611
A. Jerčić, "Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:420611