završni rad
Marketinška strategija na primjeru Vile "Yoko"

Runje, Ela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Runje, E. (2023). Marketinška strategija na primjeru Vile "Yoko" (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:351118

Runje, Ela. "Marketinška strategija na primjeru Vile "Yoko"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:351118

Runje, Ela. "Marketinška strategija na primjeru Vile "Yoko"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:351118

Runje, E. (2023). 'Marketinška strategija na primjeru Vile "Yoko"', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:351118

Runje E. Marketinška strategija na primjeru Vile "Yoko" [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:351118

E. Runje, "Marketinška strategija na primjeru Vile "Yoko"", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:351118