Radeljić, M. (2015). POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić, Marin. "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić, Marin. "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić, M. (2015). 'POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić M. POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
M. Radeljić, "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043