prikaz prve stranice dokumenta Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja

Kraljević, Marja
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kraljević, M. (2024). Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:364535

Kraljević, Marja. "Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:364535

Kraljević, Marja. "Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:364535

Kraljević, M. (2024). 'Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:364535

Kraljević M. Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 04.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:364535

M. Kraljević, "Međuplatformna analiza učinkovitosti digitalnog oglašavanja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:364535