završni rad
Značaj krize marke za ponašanje potrošača

Radošević, Ivana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Radošević, I. (2024). Značaj krize marke za ponašanje potrošača (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:164239

Radošević, Ivana. "Značaj krize marke za ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:164239

Radošević, Ivana. "Značaj krize marke za ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:164239

Radošević, I. (2024). 'Značaj krize marke za ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:164239

Radošević I. Značaj krize marke za ponašanje potrošača [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:164239

I. Radošević, "Značaj krize marke za ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:164239