prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama

Pekas, Josip
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pekas, J. (2024). Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:049709

Pekas, Josip. "Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:049709

Pekas, Josip. "Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:049709

Pekas, J. (2024). 'Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:049709

Pekas J. Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:049709

J. Pekas, "Primjena marketinga i digitalnog marketinga u neprofitnim i vjerskim organizacijama", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:049709