završni rad
Kontroverzni oglasi marki i potrošači: primjena Kellerovog CBBE modela

Rudež, Goran-Stan
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Rudež, G. S. (2024). Kontroverzni oglasi marki i potrošači: primjena Kellerovog CBBE modela (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:961162

Rudež, Goran Stan. "Kontroverzni oglasi marki i potrošači: primjena Kellerovog CBBE modela." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:961162

Rudež, Goran Stan. "Kontroverzni oglasi marki i potrošači: primjena Kellerovog CBBE modela." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:961162

Rudež, G. S. (2024). 'Kontroverzni oglasi marki i potrošači: primjena Kellerovog CBBE modela', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:961162

Rudež GS. Kontroverzni oglasi marki i potrošači: primjena Kellerovog CBBE modela [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:961162

G. S. Rudež, "Kontroverzni oglasi marki i potrošači: primjena Kellerovog CBBE modela", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:961162