Mijić, K. (2024). Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:699429
Mijić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:699429
Mijić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:699429
Mijić, K. (2024). 'Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:699429
Mijić K. Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:699429
K. Mijić, "Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:699429