Perić, M. (2024). Ponašanje potrošača na tržištu luksuzne dekorativne kozmetike (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150370
Perić, Magdalena. "Ponašanje potrošača na tržištu luksuzne dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150370
Perić, Magdalena. "Ponašanje potrošača na tržištu luksuzne dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150370
Perić, M. (2024). 'Ponašanje potrošača na tržištu luksuzne dekorativne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150370
Perić M. Ponašanje potrošača na tržištu luksuzne dekorativne kozmetike [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150370
M. Perić, "Ponašanje potrošača na tržištu luksuzne dekorativne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150370