Jaranović, M. (2024). UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA
PERCEPCIJU OSOBNOSTI MARKE (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:069322
Jaranović, Marija. "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA
PERCEPCIJU OSOBNOSTI MARKE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:069322
Jaranović, Marija. "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA
PERCEPCIJU OSOBNOSTI MARKE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:069322
Jaranović, M. (2024). 'UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA
PERCEPCIJU OSOBNOSTI MARKE', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:069322
Jaranović M. UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA
PERCEPCIJU OSOBNOSTI MARKE [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:069322
M. Jaranović, "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA
PERCEPCIJU OSOBNOSTI MARKE", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:069322