diplomski rad
PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE
Diplomski rad

Jelena Šimičić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Šimičić, J. (2016). PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:346211

Šimičić, Jelena. "PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:346211

Šimičić, Jelena. "PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:346211

Šimičić, J. (2016). 'PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:346211

Šimičić J. PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:346211

J. Šimičić, "PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:346211