pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efst:5057,thesis,"MARKETING ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA NA PRIMJERU PODUZEĆA „ TESLA INC. “","Delić, Marko",,,,,,,, efst:4948,thesis,"Marketing putem društvenih mreža na primjeru tvrtke „About you“","Kusić, Ivana",,,,,,,, efst:5112,thesis,"POLITIKA PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE – PRIMJER GRADA TROGIRA","Vidović, Nina",,,,,,,, efst:5030,thesis,"PROMOCIJA KULTURNOG TURIZMA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA TROGIRA","Žarković, Ivana",,,,,,,, efst:5053,thesis,"TURISTIČKA VALORIZACIJA KULTURNE BAŠTINE NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA","Medo, Draga",,,,,,,, efst:4900,thesis,"UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU","Jurčević, Hrvatin",,,,,,,, efst:5201,thesis,"UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ODJEVNIH PREDMETA","Delić, Martina",,,,,,,, efst:5114,thesis,"UTJECAJ INFLUENCERA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE","Šipić, Bernarda",,,,,,,, efst:5198,thesis,"UTJECAJ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA VINSKI TURIZAM POLUOTOKA PELJEŠCA","Boban, Dora",,,,,,,, efst:5024,thesis,"UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z","Bralić, Jure",,,,,,,, efst:4994,thesis,"UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA","Sević, Đina",,,,,,,, efst:4898,thesis,"ONLINE MARKETING I PRODAJA KOMPLEKSNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU ŽIĆANIH INSTRUMENATA","Ćurin, Luka",,,,,,,, efst:4861,thesis,"UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE","Petrušić, Ante",,,,,,,, efst:4822,thesis,"RAZVOJ NOVIH PROIZVODA NA PRIMJERU SUPERSMART HPB RAČUNA U HRVATSKOJ POŠTANSKOJ BANCI","Čadež, Josipa",,,,,,,, efst:4811,thesis,"UTJECAJ DIZAJNA PAKIRANJA I AMBALAŽE NA ODLUKU O KUPNJI PROIZVODA U KATEGORIJI HRVATSKOG PRŠUTA","Benja, Damir",,,,,,,, efst:4818,thesis,"UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA","Gizdić, Tina",,,,,,,, efst:4392,thesis,"INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE","Batinović, Anđela",,,,,,,, efst:4355,thesis,"MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE”","Tiozzo, Marta",,,,,,,, efst:4755,thesis,"PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI NA TRŽIŠTU AUTOMOBILA","Knezović, Kristina",,,,,,,, efst:4617,thesis,"Povezanost pandemije virusa Covid-19 sa kupovnim navikama potrošača","Buljan, Domagoj",,,,,,,, efst:4350,thesis,"RAZVOJ RURALNOG TURIZMA IMOTSKE KRAJINE","Bajić, Josipa",,,,,,,, efst:4648,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Tomas, Nila",,,,,,,, efst:4745,thesis,"UTJECAJ INFLUENCERA NA EKOLOŠKU OSVIJEŠTENOST","Jurić, Ivan",,,,,,,, efst:4565,thesis,"UTJECAJ INFLUENCERA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI KOZMETIČKIH PROIZVODA","Elez, Jelena",,,,,,,, efst:4649,thesis,"UTJECAJ INFLUENCERA NA PROCES UKLJUČIVANJA U FITNESS AKTIVNOSTI U RH","Kasumović, Anamaria",,,,,,,, efst:4518,thesis,"UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA","Kinkušić, Elza",,,,,,,, efst:4651,thesis,"UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z","Buzov, Lovre",,,,,,,, efst:4063,thesis,"MARKETING U SPORTU NA PRIMJERU FORMULE 1","Batinović, Sandro",,,,,,,, efst:4084,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Rajčić, Ivana",,,,,,,, efst:4080,thesis,"Proces odlučivanja o kupnji stambene nekretnine u RH: Analiza ključnih elemenata izbora","Akmadžić, Ivan",,,,,,,, efst:4014,thesis,"POTROŠAČKI ETNOCENTRIZAM MLADIH NA PODRUČJU GRADA SPLITA","Goleš, Ana",,,,,,,, efst:4793,dissertation,"UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA","Antičić, Nina",,,,,,,, efst:3912,thesis,"ANALIZA POTENCIJALA RAZVOJA KONGRESNOG TURIZMA GRADA ŠIBENIKA U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVOJA DESTINACIJE","Žulj, Petra",,,,,,,, efst:3833,thesis,"MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Rožić, Iva",,,,,,,, efst:3682,thesis,"OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU PROIZVODA APIPET TVRTKE HEDERA","Kelava, Filip",,,,,,,, efst:3554,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA","Pejić, Josipa",,,,,,,, efst:3828,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA U ON-LINE KUPOVNIM SITUACIJAMA: PERCIPIRANI RIZIK","Komlenović, Vedran",,,,,,,, efst:3625,thesis,"PROMICANJE OSOBNOG BRENDA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA","Stjepić, Dora",,,,,,,, efst:3894,thesis,"UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA","Božičević, Sanja",,,,,,,, efst:3896,thesis,"ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA U SEKTORU VISOKOG OBRAZOVANJA","Dražić, Antonio",,,,,,,, efst:3626,thesis,"MARKETING NEZDRAVE HRANE","Gagula, Monika",,,,,,,, efst:3522,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR HOTELA","Borzić, Maja",,,,,,,, efst:3628,thesis,"OGLAŠAVANJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU LEDO D.O.O.","Buljan, Antonia",,,,,,,, efst:2885,thesis,"ANALIZA KLJUČNIH ELEMENATA PONUDE SMJEŠTAJNIH OBJEKATA NA ONLINE PLATFORMAMA U PROCESU ODABIRA SMJEŠTAJA","Kasalo, Barbara",,,,,,,, efst:2917,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH","Laskač, Lara",,,,,,,, efst:2747,thesis,"INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE","Bradarić, Stipe",,,,,,,, efst:2857,thesis,"PERCEPCIJA KVALITETE USLUGE U TELEKOMUNIKACIJSKOM SEKTORU","Jakovčević, Maroje",,,,,,,, efst:3098,thesis,"PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE POMOĆU FILMSKOG TURIZMA","Stošić, Nina",,,,,,,, efst:3071,thesis,"PROMOTIVNE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE „MAGELLAN“","Rogošić, Nina",,,,,,,, efst:2746,thesis,"UTJECAJ ""PARTY"" TURIZMA NA RECEPTIVNU DESTINACIJU (ULTRA EUROPE SPLIT)","Bradarić, Ivana",,,,,,,, efst:2878,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI","Jurišić, Paula",,,,,,,, efst:3020,thesis,"UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA","Pelivan, Andrea",,,,,,,, efst:2941,thesis,"UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA","Mamić, Tina",,,,,,,, efst:2524,thesis,"POTENCIJAL PRIMJENE GAMIFICIRANE PROMOCIJE DESTINACIJE","Jakus, Andrea",,,,,,,, efst:2972,thesis,"PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI SPORTSKE OBUĆE","Milanović, Tomislav",,,,,,,, efst:2699,thesis,"CRM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: MOGUĆNOSTI PRIMJENE U MALIM HOTELIMA U SPLITSKO DALMATINSKOJ ŽUPANIJI","Anđelić, Marko",,,,,,,, efst:3220,thesis,"PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI PRIRODNIH KOZMETIČKIH SREDSTAVA","Erak, Helena",,,,,,,, efst:2998,thesis,"PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI NA TRŽIŠTU VELIKIH KUĆANSKIH APARATA","Nikolac, Marija",,,,,,,, efst:2804,thesis,"ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU","Džinić, Antonela",,,,,,,, efst:2321,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORAN MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU TUI-A","Gudelj, Petar",,,,,,,, efst:2096,thesis,"ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA STUDENATA BANKARSKIM USLUGAMA","Androja, Ivan",,,,,,,, efst:2644,thesis,"MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE NOBILIS","Brkljačić, Ivona",,,,,,,, efst:2014,thesis,"OBOGAĆIVANJE TURISTIČKE PONUDE GRADA VRGORCA","Franić, Josip",,,,,,,, efst:2663,thesis,"PROBLEM SEZONALNOSTI TURIZMA U SPLITU NA PRIMJERU HOTELA RADISSON BLU","Šore, Vjekoslav",,,,,,,, efst:2017,thesis,"PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI NA TRŽIŠTU MOBITELA","Gnječ, Antonio",,,,,,,, efst:2417,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU","Šućur, Anamarija",,,,,,,, efst:2178,thesis,"STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA","Katić, Ana",,,,,,,, efst:2297,thesis,"STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE","Katić, Josipa",,,,,,,, efst:2016,thesis,"UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE","Landikušić, Dina",,,,,,,, efst:1611,thesis,"Analiza tendencija potrošačkog etnocentrizma na području Splitsko-dalmatinske županije","Tucak, Ante",,,,,,,, efst:1327,thesis,"DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUŽNE PONUDE NA TRŽIŠTU MOBILNIH OPERATERA","Plazonić, Antonia",,,,,,,, efst:1870,dissertation,"Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova","Širola, Davor",,,,,,,, efst:1779,dissertation,"Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije","Perić, Tomislav",,,,,,,, efri:2334,book,"Izazovi međunarodnog tržišta","Grbac, Bruno",,,,,,,,