pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn pfos:4292,dissertation,"Kratki lanci opskrbe ekoloških proizvođača u Republici Hrvatskoj","Maurović Košćak, Lidija",,,,,,,, efos:6133,thesis,"Analiza strategije međunardnog marketinga poduzeća (primjer Coca Cole)","Bačić, Evica",,,,,,,, efos:6027,dissertation,"Sukreacija gastroturističkog doživljaja kao čimbenik povećanja atraktivnosti i rasta turističke potražnje","Bakan, Rikard",,,,,,,, efos:6324,thesis,"Analiza marketing strategije neprofitne organizacije (Crveni križ)","Veić, Tena",,,,,,,, efos:6169,thesis,"Analiza marketing strategije neprofitne organizacije (Hrvatski Crveni križ)","Čolina, Matej",,,,,,,, efos:6269,thesis,"Marketing strategija neprofitne organizacije na primjeru Zelena Istra","Milić, Ivana",,,,,,,, efos:6166,thesis,"Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću - primjer: Pepco (Pepco group N.V.)","Čalić, Karlo",,,,,,,, efos:6106,thesis,"Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Lays","Toth, Nera",,,,,,,, efos:6314,thesis,"Karakteristike hrvatskog izvoza","Štimac, Ana",,,,,,,, efos:6187,thesis,"Strateško planiranje ulaska na inozemno tržište poslovnog subjekta ASIA","Džalto, Šimun",,,,,,,, efos:6031,thesis,"Kreiranje proizvod mix-a za međunarodno tržište (Cedevita na tržištu Austrije)","Pranjić, Borna",,,,,,,, efri:4854,dissertation,"Exploring food brand loyalty: the effects of clear label concept on product quality and brand credibility perception","Martina, Ferenčić",,,,,,,, efos:5906,dissertation,"ULOGA MLADIH U UPRAVLJANJU RURALNIM RAZVOJEM","Jokić, Mirko",,,,,,,, efos:5890,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA HRVATSKOG TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA PIERRE CARDIN","Pocrnić, Luka",,,,,,,, efos:5902,thesis,"ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA – MCDONALDS NA RUSKOM TRŽIŠTU","Šajer, Eduard",,,,,,,, efos:5517,thesis,"Izvoz poslovnog subjekta Pliva na tržište Istočne i Južne Europe","Čavka, Danijela",,,,,,,, efos:5476,thesis,"MARKETING U MEĐUNARODNOM PODUZETNIŠTVU","Babić, Maja",,,,,,,, efos:5807,thesis,"Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu","Gerštmajer, Gabriela",,,,,,,, efos:5491,thesis,"NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER JAPANA)","Bočkai, Marijan",,,,,,,, efos:5892,thesis,"Utjecaj globalizacije na međunarodni marketing","Vukelić, Marinela",,,,,,,, efos:5713,thesis,"UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING","Pejinović, Klaudia",,,,,,,, efos:5804,thesis,"Kreiranje proizvod mix-a za međunarodno tržište na primjeru Rimac Automobili d.o.o.","Antunović, Iva",,,,,,,, efos:5686,thesis,"NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA)","Moslavac, Matea",,,,,,,, efos:5538,thesis,"ANALIZA GREENFIELD I BROWNFIELD ULAGANJA","Divjak, Ivana",,,,,,,, efos:5521,thesis,"KARAKTERISTIKE HRVATSKOG IZVOZA","Batur, Elena",,,,,,,, efos:5708,thesis,"POTROŠAČKI ETNOCENTRIZAM","Pavlinušić, Mateja",,,,,,,, efos:5412,thesis,"Gusarstvo na međunarodnom tržištu","Garvanović, Filip",,,,,,,, efri:4389,"conference paper","Purchase preferences in Croatian stores framed by shoppers' demographic characteristics","Vretenar, Nenad; Prudky, Ivan; Kruljac Stanojević, Sandra",,,,,,,, efos:5365,dissertation,"PRIMJENA KONCEPTA DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI I UTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA SVEUČILIŠTA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Kadlec, Željka",,,,,,,, efos:5330,thesis,"ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE – SOS DJEČJE SELO HRVATSKA","Šprajaček, Vedrana",,,,,,,, efos:5351,thesis,"ORGANIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U PODUZEĆU- PRIMJER NIKE INC.","Tekić, Borna",,,,,,,, efos:5012,thesis,"ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA - PRIMJER RYANAIR-a NA HRVATSKOM TRŽIŠTU","Grgurić, Hrvoje",,,,,,,, efos:5087,thesis,"ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA (IKEA NA TRŽIŠTU KINE)","Radić, Katarina",,,,,,,, efos:5344,thesis,"NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING","Kožić, Tajana",,,,,,,, efos:5219,thesis,"ZNAČAJ ZEMLJE PODRIJETLA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU","Milić, Ivana",,,,,,,, efos:5132,thesis,"MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU","Kovačević, Lea",,,,,,,, efos:5049,thesis,"KVALITETA ŽIVOTA STARIJE POPULACIJE","Momčilović, Jelena",,,,,,,, efos:5032,thesis,"UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING","Marošičević, Iva-Maria",,,,,,,, efos:4877,thesis,"Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj","Gajski, Matea",,,,,,,, efos:5309,thesis,"Inozemna izravna ulaganja kao način ulaska na inozemno tržište","Stjepanović, Jelena",,,,,,,, efos:4905,thesis,"Kreiranje proizvod mix-a za međunarodno tržište na primjeru Franck i Nescafe kave","Pranić, Antonio",,,,,,,, efos:5137,thesis,"Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga","Lončina, Maja",,,,,,,, efos:4862,dissertation,"MODELIRANJE INOVATIVNOSTI PODUZEĆA POMOĆU INTELIGENTNE PODATKOVNE ANALITIKE","Martinović, Marko",,,,,,,, pfos:3017,dissertation,"Marketinške implikacije označavanja domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda putem prepoznatljivih oznaka i zaštićenih znakova","Živoder, Dubravka",,,,,,,, efos:4789,thesis,"ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA - PODRAVKA D.D. NA TRŽIŠTU MAĐARSKE","Matošević, Marinela",,,,,,,, efos:4785,thesis,"KREIRANJE PROIZVOD MIX-A ZA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU VEGETE","Bačić, Evica",,,,,,,, ijf:902,"conference paper","A review of theoretical and conceptual foundations for consolidated analysis of CVM and CBA for natural and environmental resources","Opačak, Marija",,,,,,,, efos:4540,thesis,"FRANŠIZNO POSLOVANJE MCDONALD´Sa","Budimir, Ivan",,,,,,,, efos:4486,thesis,"ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA","Jozanović, Bruno",,,,,,,, efos:4840,thesis,"KREIRANJE PROIZVOD MIKSA ZA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU PODUZEĆA COCA-COLA","Kolarić, Ivana",,,,,,,, efos:4487,thesis,"ODRŽIVI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE","Župan, Ivona",,,,,,,, efos:4432,thesis,"BRENDIRANJE DRŽAVE","Sabljak, Marijana",,,,,,,, efos:4431,thesis,"KVALITETA ŽIVOTA U RH","Maksimović, Katarina",,,,,,,, efos:4424,thesis,"STRATEŠKI SAVEZI KAO NAČIN ULASKA NA INOZEMNOTRŽIŠTE NA PRIMJERU PODRAVKE I NESTLÉA","Mirnik, Ana",,,,,,,, efos:4657,thesis,ETNOCENTRIZAM,"Anđelić, Josipa",,,,,,,, efos:4666,thesis,"MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU","Kasa, Nikolina",,,,,,,, efos:4665,thesis,"ORGANIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U PODUZEĆU MCDONALD'S","Miljević, Antonia",,,,,,,, efos:4379,thesis,"Poduzetništvo u međunarodnom poslovanju","Baričević, Stela",,,,,,,, efos:4616,thesis,"MARKETING DOBROTVORNIH AKCIJA","Topalov, Martina",,,,,,,, efos:4800,thesis,"USLUGA KAO PREDMET MEĐUNARODNOG MARKETINGA","Burazin, Ivana",,,,,,,, efos:4791,thesis,"UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING","Divjak, Ivana",,,,,,,, efos:4341,thesis,"MAKRO MARKETING SUSTAV REPUBLIKE HRVATSKE – IT INDUSTRIJA","Vilović, Domagoj",,,,,,,, efos:4580,thesis,"ANALIZA OKRUŽENJA STRANOG TRŽIŠTA","Svitlanović, Davor",,,,,,,, efri:5483,"conference paper","WHAT IMPACTS FDI IN EU?","Bezić, Heri; Galović, Tomislav; Balaž, Davorin",,,,,,,, efos:4148,thesis,"Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a","Piskrec, Martina",,,,,,,, efst:6242,"conference paper","New insights into Lucas paradox","Visković, Josip; Burnać, Paško; Tolj, Ante",,,,,,,, efos:3591,thesis,"Održivi razvoj mogućnosti i ograničenja hrvatskih gradova","Ćorić, Vedrana",,,,,,,, efos:4005,thesis,"Marketing dobrotvornih akcija","Ivanović Vuković, Renata",,,,,,,, efos:4092,thesis,"Marketing u obrazovanju","Lovrić, Marina",,,,,,,, efos:4128,thesis,"Analiza okruženja stranog tržišta","Gelenčir, Monika",,,,,,,, efos:4025,thesis,"Analiza okruženja stranog tržišta","Petrović, Andrea",,,,,,,, efos:3944,thesis,"Kreiranje proizvod mix-a za međunarodno tržište na primjeru Dorina čokolade i Milka čokolade","Jozić, Ivona",,,,,,,, efos:3923,thesis,"Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu","Popović, Domagoj",,,,,,,, efos:3604,thesis,"Strateško planiranje ulaska Work and Travel Group d.o.o. na tržište Republike Hrvatske","Ilić, Ivan",,,,,,,, efos:3867,thesis,"Kvaliteta života u RH","Uglješić, Robert",,,,,,,, efos:4088,thesis,"Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek","Klobučar, Ankica",,,,,,,, efos:3636,thesis,"Komparativni prikaz različitih modaliteta ulaza na inozemno tržište","Kovačević, Marija",,,,,,,, efos:3334,dissertation,"UTJECAJ MOTIVA I PERCEPCIJE KVALITETE NA OSTVARENJE STUDENTSKOG ANGAŽMANA U VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU","Deželić, Sendi",,,,,,,, efos:3940,thesis,"Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije","Papac, Ivana",,,,,,,, efos:4103,thesis,"Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu","Šelo, Stjepan",,,,,,,, efos:3421,thesis,"Etnocentrizam: istraživanje stavova studentske populacije o pivu","Modrušić, Dino",,,,,,,, efri:5482,"conference paper","THE COMPETITIVENESS AND ATTRACTIVENESS OF INVESTMENT ENVIRONMENT IN CROATIA AND EX-COMMUNIST COUNTRIES","Bezić, Heri; Galović, Tomislav; Balaž, Davorin",,,,,,,, efos:3327,dissertation,"Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj: izazovi, pretpostavke i pristupi","Koprivnjak, Tihana",,,,,,,, efos:3374,thesis,"Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću","Milović, Alexander",,,,,,,, efos:3326,dissertation,"BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOŠKOLSKIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA","Ostojić, Martina",,,,,,,, efos:3329,dissertation,"FRANŠIZNI POTENCIJAL MALIH PODUZEĆA","Kukec, Ljiljana",,,,,,,, efos:2978,thesis,"Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola","Mašić, Ivana",,,,,,,, efos:3271,thesis,"Analiza međunarodnih oglašavačkih kampanja","Vulić, Tajana",,,,,,,, efos:2866,thesis,Etnocentrizam,"Maksimović, Katarina",,,,,,,, efos:3058,thesis,"Usluga kao predmet međunarodnog marketinga","Karaula, Klaudija",,,,,,,, efos:3674,thesis,"Usluga kao predmet međunarodnog marketinga","Serdarušić, Petar",,,,,,,, efos:3206,thesis,"Analiza inozemnih izravnih ulaganja","Jakovljević, Kristijan",,,,,,,, efos:3815,thesis,"Marketing u kulturi","Hodak, Nikolina",,,,,,,, efos:2781,thesis,"Virtualna šetnja kao potpora komuniciranju mikrolokacijskih informacija","Knežević, Jelena",,,,,,,, efos:2661,dissertation,"Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga","Pap, Ana",,,,,,,, efos:2499,thesis,"Suvenir u funkciji brendiranja Hrvatske","Bogojević, Matej",,,,,,,, efos:2585,thesis,"Žensko poduzetništvo","Slukan, Katarina",,,,,,,, efos:2440,thesis,"Međunarodni marketing u IT industriji","Janas, Nikolina",,,,,,,, efos:2427,thesis,"Oglašavanje u političkom marketingu","Erkapić, Manuela",,,,,,,, efos:2284,thesis,"Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.","Ljevar, Boris",,,,,,,, efos:2379,thesis,"Održiva potrošnja u mlađoj populaciji","Barišić, Dinko",,,,,,,, efos:2332,thesis,"Matrike marketinga","Režić Brdarić, Maja",,,,,,,, efos:2339,thesis,"Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine","Jacoby, Ines",,,,,,,, efos:2189,thesis,"Selektivni oblici turizma u Osječko baranjskoj županiji","Jurković, Tomislav",,,,,,,, efos:2222,thesis,"Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača","Botkuljak, Marta",,,,,,,, efos:2123,thesis,"Rad s klasama u objektno orijentiranoj aplikaciji","Galić, Jelena",,,,,,,, efos:2019,thesis,"Meritokracija u ekonomskom okruženju","Potrebić, Goran",,,,,,,, efos:2006,thesis,"Odlazak mladih iz Hrvatske: Makromarketinški aspekti","Bošnjaković, Marko",,,,,,,, efos:1988,thesis,"Utjecaj elektroničkih medija na osobe starije životne dobi","Ljubić, Tamara",,,,,,,, efos:1958,thesis,"Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.","Kovačević, Lucija",,,,,,,, efos:1914,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Martić, Elizabeta",,,,,,,, efos:1947,thesis,"Utjecaj turizma na razvoj grada Virovitice","Jordanov, Jasmina",,,,,,,, efos:1606,thesis,"Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života","Lerinc, Ivana",,,,,,,, efos:1796,dissertation,"Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu","Marjanović, Boris",,,,,,,, efos:1418,thesis,"Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj","Glavaš, Gabrijela",,,,,,,, efos:1435,thesis,"Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje","Boni, Antonio",,,,,,,, efos:1259,thesis,"Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji","Abramović, Antonija",,,,,,,, efos:1244,thesis,"Društvene mreže kao kanal za oglašavanje","Tadić, Dražen",,,,,,,, efos:1167,thesis,"Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć ""Srce"" Novi Marof","Hrupek, Snježana",,,,,,,, efos:1161,thesis,"Primjena virtualne stvarnosti u marketingu","Bobić, Bojan",,,,,,,, efos:1153,dissertation,"Visoko obrazovanje u funkciji razvoja projektnih kompetencija za tržište rada","Barilović, Zlatko",,,,,,,, efos:1116,thesis,"Brendiranje regije Baranja","Drnasin, Marko",,,,,,,, efos:790,thesis,"Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi","Peček, Marina",,,,,,,, efos:474,thesis,"Potencijali suvremenih mobilnih tehnologija u modnoj industriji","Rončević, Lucija",,,,,,,, efos:421,thesis,"Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama","Amidžić, Bernarda",,,,,,,, efos:546,thesis,"Marketinška analiza folklornog ansanbla ""Lisinski""","Kelemen, Josipa",,,,,,,, efos:400,thesis,"Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima","Brdar, Tihana",,,,,,,, efos:577,thesis,"Stavovi studenta o volontiranju","Ažić, Matija",,,,,,,, efos:500,thesis,"Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta","Veselčić, Anja",,,,,,,, efos:431,thesis,"Aktualno stanje hrvatske logističke industrije","Papić, Daniela",,,,,,,, efos:516,thesis,"Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja","Džanko, Nikolina",,,,,,,, efos:607,thesis,"Viralni marketing","Šomođi, Larisa",,,,,,,, efos:309,thesis,"Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords","Šimunović, Robert",,,,,,,, efos:346,thesis,"Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka","Pandurić, Tin",,,,,,,, efos:754,thesis,"Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji","Redlih, Jasna",,,,,,,, efos:353,thesis,"Marketinški potencijal Instagrama","Erić, Emil",,,,,,,, efos:300,thesis,"Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga","Škojo, Ivan",,,,,,,, efos:192,thesis,"Etika i moral u suvremenom oglašavanju","Galović, Andrea",,,,,,,, efos:191,thesis,"Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju","Maleta, David",,,,,,,, efos:190,thesis,"Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća","Epert Hećimović, Anita",,,,,,,, efos:120,thesis,"Osobno brandiranje u digitalnom okruženju","Morović, Boris",,,,,,,, efos:96,dissertation,"Model razvoja ruralnog turizma kontinentalne Hrvatske","Tubić, Dejan",,,,,,,, efos:987,"journal article","Genesis, visual attributes and contemporary communication features of the alphabet","Cvitić, Filip; Leko Šimić, Mirna; Horvat, Jasna",,,,,,,, svkri:3464,dissertation,"Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu","Stamenić, Sanja",,,,,,,,