pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efst:5871 thesis "Stavovi potrošača o privatnosti i korištenju besplatnih usluga" "Kozina, Sara" efst:5461 thesis "Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja ""Fenty Beauty""" "Jerković, Ela" efst:5426 thesis "MOTIVACIJSKI ČIMBENICI KAO DETERMINANTE KUPOVNOG PONAŠANJA POTROŠAČA EKOLOŠKE HRANE" "Čavka, Viktoria" efst:5874 thesis "Alati digitalnog oglašavanja restorana u Trogiru" "Jozak, Antonela" efst:5780 thesis "Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji" "Stjepić, Dora" efst:5521 thesis "TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK" "Žeravica, Josip" efst:5900 thesis "ULOGA INFLUENCERA U TURIZMU" "Ćapin, Ivana" efst:5326 dissertation "ZNAČAJ KVALITETE MEĐUOSOBNIH ODNOSA ZA USPJEŠNOST PROJEKATA U SEKTORU PROFESIONALNIH USLUGA" "Maričić, Mirela" efst:5032 thesis "PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA U SPORTU – PRIMJER NOGOMETA" "Crnjac, Ivana" efst:5147 thesis "SPECIFIČNOSTI PROMOCIJE PUTEM INTERNETA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA - PRIMJER PJEVAČKOG ZBORA" "Mlikota, Ante" efst:5185 thesis "Marketinške aktivnosti financijskih institucija" "Ugrin, Andrea" efst:4843 thesis "POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA" "Golubić, Ema" efst:5146 thesis "GENERACIJA Z KAO KORISNICI USLUGA - KLJUČNI ČIMBENICI U ODABIRU USLUGE RESTORANA" "Mikačić, Dominik" efst:4929 thesis "STRAH OD PROPUŠTENE PRILIKE U EMAIL MARKETINGU" "Kelava, Filip" efst:4448 thesis "GERILSKI MARKETING" "Milostić, Zara" efst:4562 thesis "MARKETING U EKONOMIJI DIJELJENJA" "Pobi, Lucija" efst:4317 thesis "MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA" "Lukić, Darija" efst:4371 thesis "PRIPOVIJEDANJE U PROMOCIJI" "Banović, Maria" efst:4174 thesis "ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE" "Kozina, Sara" efst:4660 thesis "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U ODRŽAVANJU ODNOSA S GOSTIMA – PRAKSA PRIVATNIH IZNAJMLJIVAČA U RH" "Vojnović, Mirna" efst:4306 thesis "ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU" "Sarić, Tea" efst:4249 thesis "PANDEMIJA I KUPOVNE NAVIKE U INTERNET KUPOVINI" "Bralić, Berislav" efst:4228 thesis "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH" "Kekez, Antonija" efst:4115 thesis "BIG DATA IN MARKETING" "Petričić, Toni" efst:4200 thesis "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM" "Krivić, Aneta" efst:4137 thesis "DETERMINANTE KOJE UTJEČU NA RECIKLIRANJE NA PRIMJERU KUĆANSTAVA GRADA KAŠTELA" "Buzov, Antonija" efst:4364 thesis "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA" "Elez, Šime" efst:3741 thesis "DETERMINANTE UTJECAJA POJEDINACA NA DRUŠTVENIM MREŢAMA – PRIMJER INSTAGRAMA" "Šerić, Jelena" efst:3734 thesis "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU" "Kraljević, Marja" efst:3688 thesis "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA" "Šimić, Marija" efst:3844 thesis "ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA" "Dilber, Josipa" efst:3686 thesis "UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE" "Sablić, Brigita" efst:3875 thesis "UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA" "Pavić, Ana" efst:4507 dissertation "ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE" "Martić Kuran, Linda" efst:2542 thesis "ANALIZA AKTIVNOSTI e-MARKETINGA U MUZEJIMA : STUDIJA SLUČAJA MUZEJA IVANA MEŠTROVIĆA" "Meštrović, Stjepan" efst:2844 thesis "MARKETING PUTEM UTJECAJNIH POJEDINACA – PRIMJER INSTAGRAMA" "Ivasečko, Natalija" efst:2836 thesis "UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI" "Gušavac, Tanja" efst:2751 thesis "ULOGA ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U ODABIRU USLUGA VISOKE ULJUČENOSTI" "Brkan, Ana" efst:1962 thesis "DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE" "Ožić Paić, Sanja" efst:2647 thesis "DETERMINANTE NAMJERE KUPOVINE PUTEM INTERNETA" "Alviž, Paula" efst:2432 thesis "POVEZANOST OBLIKA INFORMACIJSKOG SADRŢAJA I MOTIVACIJE POTROŠAČA U KONTEKSTU ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE" "Drašković, Ana" efst:2598 thesis "STAVOVI KORISNIKA O PROMOCIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: PRIMJER FACEBOOKA" "Dukić, Valentino" efst:2308 thesis "UTJECAJ ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE NA KUPOVNO PONAŠANJE: PRIMJER FILMSKE INDUSTRIJE" "Žure, Antea" efst:2004 thesis "UTJECAJ KARAKTERISTIKA VIDEO OGLASA NA NAMJERE NJEGOVOG DIJELJENJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA" "Budimir Bekan, Tea" efst:2304 thesis "UTJECAJ PRIMJENE MARKETINGA TEMELJENOG NA SADRŽAJU NA KREIRANJE I PODIZANJE SVIJESTI POTROŠAČA O MARKI PIVA" "Duka, Maja" efst:2023 thesis "DETERMINANTE UČINKOVITOSTI OGLAŠAVANJA NA MREŽI NA PRIMJERU OGLAŠAVANJA PUTEM GOOGLE ADWORDS PLATFORME" "Pavić, Paula" efst:1346 thesis "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje" "Kovačević, Antea" efst:1813 thesis "UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA" "Radan, Bruno" efst:1574 thesis "ULOGA MOBILNE PLATFORME U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI" "Traljić, Davor"