@mastersthesis{efst:4786, author = {{Burazer, Bruna}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA: POSLOVNI SLUČAJ DM-DROGERIE MARKT D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:4788, author = {{Ozretić, Maja}}, title = {{ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU VILE KAŠTELA}}, } @mastersthesis{efst:4576, author = {{Brničević, Karlo}}, title = {{PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:4661, author = {{Filipović, Ančica}}, title = {{ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA}}, } @mastersthesis{efst:4653, author = {{Štimac, Antonio}}, title = {{UTJECAJ DOBI NA PREFERENCIJE GLEDANOSTI SPORTA}}, } @mastersthesis{efst:4581, author = {{Mrkonjić, Nikolina}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA GENERACIJE Y}}, } @mastersthesis{efst:4643, author = {{Tutavac, Martina}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA STAVOVE MLADIH}}, } @mastersthesis{efst:4669, author = {{Vuković, Lenko}}, title = {{UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:4698, author = {{Dukić, Valentino}}, title = {{UTJECAJ KOMUNIKACIJSKOG SADRŽAJA NA ANGAŽMAN KORISNIKA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efst:4662, author = {{Butko, Matea}}, title = {{UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA VIDLJIVOST NEPROFITNIH ORGANIZACIJA}}, } @mastersthesis{efst:4692, author = {{Čulić, Jelena}}, title = {{UČINKOVITOST INTERNET OGLAŠAVANJA – PRIJE I U VRIJEME COVID 19 PANDEMIJE}}, } @mastersthesis{efst:4655, author = {{Gudelj, Petar}}, title = {{POVJERENJE PREMA ZELENOM MARKETINGU I UTJECAJ NA ODLUKU O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efst:4042, author = {{Visković, Stanislav}}, title = {{ANALIZA ISPLATIVOSTI ULAGANJA U HOTELSKI SMJEŠTAJ U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efst:3478, author = {{Džolić, Anđela}}, title = {{DIGITALNI MARKETING – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA}}, } @mastersthesis{efst:3953, author = {{Didović, Ivan}}, title = {{MARKETING U SPORTU – PRIMJER NBA LIGE}}, } @mastersthesis{efst:3664, author = {{Ćuk, Mia}}, title = {{TRŽIŠNO POZICIONIRANJE DOBROVOLJNOG ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA}}, } @mastersthesis{efst:4253, author = {{Buljac, Mirna}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U KUPOVNOM PONAŠANJU GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efst:3988, author = {{Kuzmanović, Karlo}}, title = {{UTJECAJ MASKOTE NA BREND – PRIMJER HNK HAJDUK SPLIT}}, } @mastersthesis{efst:3635, author = {{Delija, Željko}}, title = {{UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA – POSLOVNI SLUČAJ GALEB D.D.}}, } @mastersthesis{efst:3403, author = {{Zanki, Jakov}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE BANAKA U BOSNI I HERCEGOVINI}}, } @mastersthesis{efst:3406, author = {{Majić, Tomislav}}, title = {{TRŽIŠNO POZICIONIRANJE NA PRIMJERU HOTELA RESNIK}}, } @mastersthesis{efst:3663, author = {{Begura, Valeria}}, title = {{ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U PRIVATNOM I JAVNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efst:3528, author = {{Parać, Grgo}}, title = {{UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA U OTP BANCI}}, } @mastersthesis{efst:2863, author = {{Jonjić, Zdenka}}, title = {{ANALIZA UNUTARNJEG I VANJSKOG OKRUŽENJA ZA UVOĐENJE NOVIH PROIZVODA LES SYMPHONIES GASTRONOMIQUES}}, } @mastersthesis{efst:3204, author = {{Zonjić, Antea}}, title = {{E-MARKETING NA PRIMJERU PODUZEĆA „INCLUDE D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efst:3199, author = {{Zekanović, Antea}}, title = {{MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA - NA PRIMJERU HRVATSKE GLAZBENE UNIJE}}, } @mastersthesis{efst:2782, author = {{Ćaćić, Luka}}, title = {{POVEZANOST BRENDA I LOJALNOSTI DIONIKA NEPROFITNE ORGANIZACIJE - PRIMJER “NAŠ HAJDUK”}}, } @mastersthesis{efst:3051, author = {{Puljan, Karla}}, title = {{POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU RAMA TRADE D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:3124, author = {{Štrangar, Pavao}}, title = {{TRŽIŠNO POZICIONIRANJE MS BRAČ TURIST D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:3164, author = {{Veža, Marta}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U INFORMALNOM UČENJU}}, } @mastersthesis{efst:2939, author = {{Maleš, Lucija}}, title = {{UTJECAJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI NA FINANCIJSKU USPJEŠNOST}}, } @mastersthesis{efst:2750, author = {{Brekalo, Katija}}, title = {{UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI}}, } @mastersthesis{efst:2912, author = {{Krolo, Ivan}}, title = {{VIRALNI MARKETING}}, } @mastersthesis{efst:3029, author = {{Perković, Anja}}, title = {{DEFINIRANJE POLITIKE PROIZVODA NA PRIMJERU RADIO KAMPUSA}}, } @mastersthesis{efst:2579, author = {{Vatavuk, Ana}}, title = {{UTJECAJ ORGANIZACIJSKOG ISKUSTVA NA PROCES RAZVOJA NOVOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:2451, author = {{Primorac, Ivana}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA REPUTACIJU JAVNOG SEKTORA - slučaj Grada Sinja}}, } @mastersthesis{efst:2398, author = {{Šarotić, Hana}}, title = {{POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA}}, } @mastersthesis{efst:2050, author = {{Prižmić, Julio}}, title = {{TRŽIŠNO POZICIONIRANJE PUTNIČKE AGENCIJE KALETA}}, } @mastersthesis{efst:2374, author = {{Vuković, Lenko}}, title = {{Tržišno pozicioniranje agencije za nekretnine „Tomić i Vuković j.d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efst:3459, author = {{Radman, Ivana}}, title = {{UTJECAJ SNAGE BRENDA NA LOJALNOST POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:2479, author = {{Drnas, Natko}}, title = {{Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih}}, } @mastersthesis{efst:2080, author = {{Haršić, Ivan}}, title = {{MARKETING U SPORTU – HNK HAJDUK}}, } @mastersthesis{efst:2487, author = {{Jelić, Anja}}, title = {{POLITIKA PROMOCIJE PARKA PRIRODE BLIDINJE}}, } @mastersthesis{efst:2049, author = {{Manojlović, Suzana}}, title = {{RAZVOJ PROIZVODA NA PRIMJERU CIKLOTURIZMA U ŠIBENSKO – KNINSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{efst:2350, author = {{Grgičević, Perica}}, title = {{TRŽIŠNO POZICIONIRANJE HOTELA HVAR U JELSI}}, } @mastersthesis{efst:2122, author = {{Pranjić, Valentina}}, title = {{TRŽIŠNO POZICIONIRANJE GRAĐEVINSKOG OBRTA PRANJIĆ}}, } @mastersthesis{efst:1720, author = {{Sučić, Ana}}, title = {{Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije}}, } @mastersthesis{efst:1329, author = {{Banovac, Nikola Krešimir}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENO ODGVORNOG POSLOVANJA NA IMDIŽ TVRTKE – PRIMJER DM-a I MULLERA}}, } @mastersthesis{efst:1556, author = {{Erceg, Franka}}, title = {{UTJECAJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI NA POLITIĈKU PARTICIPACIJU MLADIH U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŢUPANIJI}}, } @mastersthesis{efst:1608, author = {{Borčić, Ivan}}, title = {{Uloga digitalnog marketinga u promociji}}, } @mastersthesis{efst:1622, author = {{Pervan, Ivana}}, title = {{Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda}}, } @mastersthesis{efst:1563, author = {{Balić, Nikola}}, title = {{Marketing plan razvoja poduzeća Trajina d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:1005, author = {{Balov, Tihana}}, title = {{MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT}}, } @mastersthesis{efst:1007, author = {{Čmrlec, Antonela}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA JAVNE USTANOVE ZA UPRAVLJANJE PARK-ŠUMOM MARJAN}}, } @mastersthesis{efst:1511, author = {{Cvitanušić, Nera}}, title = {{RAZVOJ DIGITALNOG MARKETINGA I NJEGOVA PRIMJENA PRIMJER AMAZON}}, } @mastersthesis{efst:650, author = {{Grgić, Gloria}}, title = {{ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NEPROFITNE ORGANIZACIJE KUD JEDINSTVO}}, } @mastersthesis{efst:646, author = {{Žižić, Antonia}}, title = {{POZICIONIRANJE NA TRŢIŠTU}}, } @mastersthesis{efst:854, author = {{Lučić, Alen}}, title = {{STRATEGIJA RAZVOJA LINO DJEČJE HRANE – Podravka d.d.}}, } @mastersthesis{efst:637, author = {{Rako, Jure}}, title = {{TRŽIŠNO POZICIONIRANJE ZVIJEZDA ULJA}}, } @mastersthesis{efst:901, author = {{Ćorluka, Gorana}}, title = {{ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efst:900, author = {{Bagavac, Kristina}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA „PLURATO d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efst:658, author = {{Samardžić, Martina}}, title = {{PRIMJENA TIPOLOGIJE MARKETINŠKIH STRATEGIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA S ASPEKTA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efst:634, author = {{Pavić, Ana}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADISSON BLU RESORT SPLIT HOTELU}}, } @mastersthesis{efst:543, author = {{Šunjić, Asja}}, title = {{RAZVOJ POSLOVANJA UPRAVLJANEM DISTRIBUTIVNIH KANALA TVRTKE YACHT4YOU}}, } @mastersthesis{efst:897, author = {{Majić, Mate}}, title = {{UPRAVLJANJE ASORTIMANOM U PODRAVKA D.D.}}, } @mastersthesis{efst:544, author = {{Kaštelanac, Zorana}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA}}, } @mastersthesis{efst:636, author = {{Sokol, Marina}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA POSLOVNIH KUPACA NA PRIMJERU PODUZEĆA „APFEL d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efst:415, author = {{Lendić, Ante}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“}}, }