pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efst:6017,thesis,"PRIMJENA „GAME BASE LEARNING“ KONCEPTA U OBRAZOVANJU - PERCEPCIJA VAŽNOSTI I MOGUĆNOSTI PRIMJENE U HRVATSKOJ","Delić, Dora",,,,,,,, efst:5954,thesis,"ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI NA USPJEŠNOST POSLOVANJA MALIH UGOSTITELJSKIH OBJEKATA NA PRIMJERU ,,JUPI BARA“","Matić, Marina",,,,,,,, efst:5780,thesis,"Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji","Stjepić, Dora",,,,,,,, efst:4939,thesis,"ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA","Pinjuh, Pamela",,,,,,,, efst:4910,thesis,"Uloga i značaj društvenog poduzetništva te analiza potencijala za pokretanje društvenog poduzeća na primjeru udruge „Naša dica“","Šarić, Antonela",,,,,,,, efst:4869,thesis,"Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije","Paraman, Marija",,,,,,,, efst:4825,thesis,"Utjecaj izvanrednih okolnosti (financijska kriza i COVID kriza) na poduzetnički mindset","Kovačić, Marin",,,,,,,, unizd:6205,thesis,"Uspješnost srednjih škola u apliciranju projekata na fondove Europske unije","Kozina, Lidija",,,,,,,, efst:4670,thesis,"ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU","Šegvić, Marija",,,,,,,, efst:4567,thesis,"ULOGA VANJSKIH FAKTORA MOTIVACIJE I KOMUNIKACIJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA DONATORE NEPROFITNIH ORGANIZACIJA","Bavčević, Doria",,,,,,,, efst:4119,thesis,"POSLOVANJE OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU OBRTA T.U.O. „IKO“","Madunić, Ante",,,,,,,, efst:4222,thesis,"ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA","Ban, Kate",,,,,,,, efst:4189,thesis,"UTJECAJ PROMOTIVNIH APELA NA ANGAŽMAN MLADIH VOLONTERA","Meštrov, Franka",,,,,,,, efst:4096,thesis,"ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA","Čavala, Gabriela",,,,,,,, efst:4021,thesis,"HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA","Bonačić, Silva",,,,,,,, efst:4009,thesis,"ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA","Čotić, Dominika",,,,,,,, efst:3644,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I NJEGOV ZNAČAJ U POSLOVANJU HRVATSKIH PODUZEĆA","Čavar, Ivana",,,,,,,, efst:3600,thesis,"POSLOVNO PREGOVARANJE NA PRIMJERU TVRTKE KGS d.o.o.","Marušić, Mirna",,,,,,,, efst:3867,thesis,"Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji","Vuković, Ivana",,,,,,,, efst:3447,thesis,"ULOGA PERCEPCIJE VAŽNOSTI FORMALNIH I NEFORMALNIH INSTITUCIONALNIH FAKTORA U FORMIRANJU PODUZETNIČKIH NAMJERA MLADIH","Ležaić, Marieta",,,,,,,, efst:2729,thesis,"POVEZANOST OSOBNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA I IZBORA PROIZVODA MOBINE TEHNOLOGIJE","Benja, Damir",,,,,,,, efst:2794,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU NA PRIMJERU NEPROFITNE OGRANIZACIJE „NAŠ HAJDUK“","Ćurić, Stipe",,,,,,,, efst:3023,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MOTIVACIJI MALIH INDIVIDUALNIH DONATORA","Perak, Slaven",,,,,,,, efst:2726,thesis,"UTJECAJ STILA ŽIVOTA NA KUPNJU EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA","Bavčević, Doria",,,,,,,, efst:2827,thesis,"Uspješnost alternativnih načina financiranja kroz crowdfunding kampanje – usporedba globalnih i hrvatskih praksi","Grgić, Josip",,,,,,,, efst:3063,thesis,"ETIČKA PITANJA U NEUROMARKETINGU","Rešetar, Nina",,,,,,,, efst:2996,thesis,"UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PREHRAMBENIH PROIZVODA U RH","Nakić, Josipa",,,,,,,, efst:2720,thesis,"ZNAČAJ I ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U DJELOVANJU HUMANITARNIH NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠA DICA“","Baranović, Lucija",,,,,,,, efst:3011,thesis,"UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE","Pavičić, Ana",,,,,,,, efst:1997,thesis,"PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA ""KORČULA""","Sitar, Marko",,,,,,,, efst:2005,thesis,"UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI","Ković, Ema",,,,,,,, efst:2323,thesis,"POSLOVNO PREGOVARANJE NA PRIMJERU AGENCIJE ZA NEKRETNINE „EKSPERT“ d.o.o.","Baričević, Nina",,,,,,,, efst:1956,thesis,"UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS","Radoš, Mara",,,,,,,, efst:1733,thesis,"Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d.","Parać, Grgo",,,,,,,, efst:1421,thesis,"UTJECAJ KULTURE NA POSLOVNO PREGOVARANJE S INOZEMNIM PARTNERIMA","Brekalo, Katija",,,,,,,, efst:1648,thesis,"UČINAK PROGRAMA VJERNOSTI NA LOJALNOST KUPACA","Macanović, Albina",,,,,,,, efst:1383,thesis,"SPECIFIČNOSTI OBITELJSKOG POSLOVANJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „CUKARIN“","Botica, Marina",,,,,,,, efst:1454,thesis,"Tržišno pozicioniranje obrta za proizvodnju ortopedskih uložaka I.K.","Dražić, Lea",,,,,,,, efst:1412,thesis,"ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE''","Babić, Josipa",,,,,,,, efst:1128,thesis,"MARKETING PLAN RAZVOJA PROIZVODNE ZONE ČAPORICE","Bakić, Tomislav",,,,,,,, efst:1042,thesis,"ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA","Grljušić, Matea",,,,,,,, efst:1732,thesis,"Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje","Glavinić, Jerko",,,,,,,,