pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efst:6026 thesis "TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA" "Dilber, Josipa" efst:5668 thesis "Istraživanje ponašanja korisnika na Youtube platformi: Značaj “Velikih Pet“ karakteristika osobnosti" "Petričević, Marija" efst:5680 thesis "Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki" "Braica, Hanna" efst:5066 thesis "HRVATSKA IT INDUSTRIJA I NJEZINA PROFITABILNOST" "Novokmet, Mario" efst:5068 thesis "STAVOVI, PONAŠANJE POTROŠAČA I ZADOVOLJSTVO KUPOVINOM U KONTEKSTU NAVIJAČKIH (FAN) PROIZVODA" "Popović, Valentina" efst:4821 thesis "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA" "Rešetar, Nina" efst:4488 thesis "ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA" "Brkan, Ana" efst:4177 thesis "KOMUNIKACIJA S POTROŠAČIMA ZA VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE: ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA" "Kokan, Josipa" efst:4450 thesis "OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE" "Laušić, Mia" efst:4173 thesis "PROMJENE STAVOVA POTROŠAČA PREMA ONLINE KUPNJI ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19" "Bodrožić-Brnić, Ana" efst:4744 thesis "ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU" "Barišić, Ana" efst:4407 thesis "KARAKTERISTIKE OGLASA I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU VIDEO OGLAŠAVANJA" "Huljev, Magdalena" efst:4134 thesis "PERCEPCIJA KARAKTERISTIKA WEB STRANICA I ZNAČAJ ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE" "Katavić, Kristina" efst:3536 thesis "BIHEVIORALNA EKONOMIJA NA PRIMJERU FINANCIJSKIH TRŽIŠTA" "Milinović, Josipa" efst:3681 thesis "KONTROVERZNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI PREMA OGLASIMA I NAMJERA KUPOVINE" "Dragičević, Sara Lucija" efst:3897 thesis "PONAŠANJE I PREFERENCIJE RODITELJA KAO KUPACA OPREME ZA BEBE" "Maleničić, Nikolina" efst:3539 thesis "PROMJENA POTROŠAČKIH NAVIKA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19" "Krolo, Karla" efst:3516 thesis "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA" "Kilić, Tina" efst:3588 thesis "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA I POJEDINACA NA KUPOVNE ODLUKE: PERSPEKTIVA GENERACIJE Z" "Bralić, Jure" efst:3503 thesis "ZNAČAJ PERCEPCIJE CIJENA ZA PONAŠANJE POTROŠAČA" "Matas, Petra" efst:3368 thesis "MOBILNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI POTROŠAČA I NAMJERA KUPOVINE" "Novokmet, Mario" efst:3450 thesis "STAVOVI POSLOVNIH KUPACA: PERSPEKTIVA INDUSTRIJE VINA" "Kovač, Matija" efst:3405 thesis "STAVOVI POTROŠAČA PREMA ON-LINE KUPOVINI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE" "Purić, Nikolina" efst:3451 thesis "UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE: PRIMJER TVRTKE „HEDERA D.O.O.“" "Radić, Ivan" efst:3377 thesis "OČEKIVANJA KUPACA U KONTEKSTU DOSTAVE I POVRATA" "Vranješ, Sara" efst:3534 thesis "ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE" "Kovačević, Antea" efst:2944 thesis "OUTSOURCING I UPRAVLJANJE RIZICIMA NA PRIMJERU CHARTER-DJELATNOSTI" "Maretić, Antonia" efst:2976 thesis "POVEZANOST DEMOGRAFSKIH I OSOBNIH KARAKTERISTIKA POTROŠAČA SA STILOVIMA HUMORA" "Milavić, Marija" efst:3156 thesis "PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE" "Tucanović, Ivan" efst:2741 thesis "STAVOVI KORISNIKA PREMA INTERNET I MOBILNOM BANKARSTVU I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST BANCI" "Bogdan, Andrea Rafaela" efst:2929 thesis "UTJECAJ ELEMENATA OSOBNOSTI MARKE NA LOJALNOST MARKI I ELEKTRONSKU USMENU KOMUNIKACIJU: GENERACIJA „Z“ I MOBILNA INDUSTRIJA" "Ljepotić, Matea" efst:2824 thesis "VIZUALNI MERCHANDISING: PERSPEKTIVE INDIVIDUALNIH I POSLOVNIH KUPACA" "Goljc, Andrea" efst:2744 thesis "STAVOVI POTROŠAČA PREMA OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA" "Boljat, Ivana" efst:3065 thesis "ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA" "Rezo, Danijela" efst:2193 thesis "APELI U OGLAŠAVANJU I PONAŠANJE POTROŠAČA" "Rako, Marija" efst:2208 thesis "DRUŠTVENI STALEŽI I PONAŠANJE POTROŠAČA: PERSPEKTIVE POSLOVNIH I INDIVIDUALNIH KUPACA" "Dželalija, Željka" efst:2413 thesis "ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU STUDENTSKE POPULACIJE" "Čavala, Gabriela" efst:2306 thesis "TEORIJA VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI U KONTEKSTU ONLINE KUPOVNOG PONAŠANJA POTROŠAČA" "Velagić, Ema" efst:2098 thesis "UPRAVLJANJE PROMOTIVNIM I PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA NA PRIMJERU TURISTIČKOG SUBJEKTA" "Ban, Jelena" efst:2412 thesis "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA IMPULZIVNU KUPOVINU" "Ban, Kate" efst:2617 thesis "ZNAČAJ REFERENTNIH GRUPA ZA PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI GLAZBENIH INSTRUMENATA" "Radmilović, Ante" efst:1657 thesis "ULOGA I ZNAČAJ ISTRAŽIVANJA NABAVNOG TRŽIŠTA U PROCESU UPRAVLJANJA NABAVOM" "Soldo, Marija" efst:1737 thesis "Upravljanje lancem opskrbe na primjeru tvrtke Canicula d.o.o." "Vuletin, Mirjam" efst:1649 thesis "Upravljanje nabavnim kategorijama i odnosi s dobavljačima na primjeru tvrtke Bipa d.o.o." "Vujić, Marijana" efst:1609 thesis "Upravljanje osobnom prodajom na primjeru Mesne industrije braća Pivac d.o.o." "Vuković, Jelena" efst:1446 thesis "Upravljanje prodajnim osobljem na primjeru tvrtke Adriatic.hr" "Selak, Sandra" efst:1576 thesis "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača" "Škrinjar, Antonio" efst:1379 thesis "JAVNA NABAVA NA PRIMJERU PODUZEĆA „TROGIR HOLDING D.O.O“" "Ugrina, Marina" efst:1390 thesis "Organizacija nabavnih procesa na primjeru tvrtke Čulić Elektro Centar d.o.o." "Jurić, Martina" efst:786 thesis "USMENA KOMUNIKACIJA: ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA PRIMATELJA INFORMACIJA" "Ivasečko, Natalija" efst:328 thesis "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA" "Cvitković, Mila" efst:330 thesis "UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA" "Pelivan, Andrea" efst:329 thesis "ZNAČAJ SITUACIJSKIH ČIMBENIKA ZA KUPOVINU U SUPERMARKETIMA" "Bašić, Kristina" efst:922 thesis "NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA" "Obradović, Šime" efst:606 thesis "UPRAVLJANJE NABAVOM U TRGOVINSKOM PODUZEĆU: PRIMJER TVRTKE AUREUS CAPILLUS D.O.O." "Rubelj, Matea" efst:782 thesis "ULOGA OBILJEŽJA LIČNOSTI U KONTEKSTU IMPULZIVNE KUPOVINE" "Vicković, Ana"