master's thesis
Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda

Pervan, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Pervan, I. (2017). Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390

Pervan, Ivana. "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390

Pervan, Ivana. "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390

Pervan, I. (2017). 'Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390

Pervan I. Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390

I. Pervan, "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390