Pervan, I. (2017). Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan, Ivana. "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan, Ivana. "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan, I. (2017). 'Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan I. Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
I. Pervan, "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390