master's thesis
Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije

Ana Sučić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Sučić, A. (2017). Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić, Ana. "Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić, Ana. "Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić, A. (2017). 'Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić A. Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

A. Sučić, "Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069