master's thesis
Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije

Sučić, Ana (2017)
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Sučić, A. (2017). Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić, Ana. "Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić, Ana. "Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić, A. (2017). 'Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 06 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Sučić A. Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2020 June 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

A. Sučić, "Primjena i utjecaj CRM-a na uspješnost poslovanja na studiji slučaja Sixt rent a car agencije", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:752069

Islandora Bookmark - Please login to use this feature