master's thesis
Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji

Buzov, Leonela (2017)
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Buzov, L. (2017). Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, L. (2017). 'Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 06 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov L. Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2020 June 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

L. Buzov, "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Islandora Bookmark - Please login to use this feature