master's thesis
Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji

Leonela Buzov (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Buzov, L. (2017). Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, L. (2017). 'Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov L. Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 June 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

L. Buzov, "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556