diplomski rad
Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji

Leonela Buzov (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Buzov, L. (2017). Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, Leonela. "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov, L. (2017). 'Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

Buzov L. Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 18.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556

L. Buzov, "Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:128556