master's thesis
PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA"
Završni rad

Sitar, Marko
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Sitar, M. (2018). PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA" : Završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:560903

Sitar, Marko. "PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA" : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:560903

Sitar, Marko. "PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA" : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:560903

Sitar, M. (2018). 'PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA" : Završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:560903

Sitar M. PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA" : Završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2022 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:560903

M. Sitar, "PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA" : Završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:560903