Vuić, N. (2018). SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400
Vuić, Neda. "SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400
Vuić, Neda. "SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400
Vuić, N. (2018). 'SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 09 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400
Vuić N. SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2025 January 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400
N. Vuić, "SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400