diplomski rad
SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Diplomski rad

Neda Vuić (2018)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Vuić, N. (2018). SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400

Vuić, Neda. "SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400

Vuić, Neda. "SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400

Vuić, N. (2018). 'SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400

Vuić N. SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400

N. Vuić, "SUSTAVNOST PRIMJENE STRATEGIJA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ODABRANIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:412400