Karlo, M. (2016). UTJECAJ TURISTIČKE PROMOCIJE NA UBLAžAVANJE EFEKTA KRIZE U TURIZMU : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705223
Karlo, Mia. "UTJECAJ TURISTIČKE PROMOCIJE NA UBLAžAVANJE EFEKTA KRIZE U TURIZMU : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705223
Karlo, Mia. "UTJECAJ TURISTIČKE PROMOCIJE NA UBLAžAVANJE EFEKTA KRIZE U TURIZMU : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705223
Karlo, M. (2016). 'UTJECAJ TURISTIČKE PROMOCIJE NA UBLAžAVANJE EFEKTA KRIZE U TURIZMU : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705223
Karlo M. UTJECAJ TURISTIČKE PROMOCIJE NA UBLAžAVANJE EFEKTA KRIZE U TURIZMU : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 October 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705223
M. Karlo, "UTJECAJ TURISTIČKE PROMOCIJE NA UBLAžAVANJE EFEKTA KRIZE U TURIZMU : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:705223