Bonačić, M. L. (2015). Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701
Bonačić, Martina Lukrecija. "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701
Bonačić, Martina Lukrecija. "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701
Bonačić, M. L. (2015). 'Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701
Bonačić ML. Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2015 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701
M. L. Bonačić, "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701