master's thesis
Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol

Martina Lukrecija Bonačić (2015)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Bonačić, M. L. (2015). Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić, Martina Lukrecija. "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić, Martina Lukrecija. "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić, M. L. (2015). 'Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić ML. Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2015 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

M. L. Bonačić, "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701