diplomski rad
Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol
perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad

Martina Lukrecija Bonačić (2015)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Bonačić, M. L. (2015). Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić, Martina Lukrecija. "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić, Martina Lukrecija. "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić, M. L. (2015). 'Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

Bonačić ML. Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701

M. L. Bonačić, "Uloga novinskog publiciteta i marketinga usmenom predajom u kreiranju marke destinacije Bol : perspektiva skandinavskog emitivnog tržišta : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:936701