undergraduate thesis
MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠ HAJDUK“
Završni rad

Oreč, Jelena
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Oreč, J. (2018). MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠ HAJDUK“ : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:201589

Oreč, Jelena. "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠ HAJDUK“ : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:201589

Oreč, Jelena. "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠ HAJDUK“ : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:201589

Oreč, J. (2018). 'MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠ HAJDUK“ : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:201589

Oreč J. MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠ HAJDUK“ : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:201589

J. Oreč, "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠ HAJDUK“ : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:201589