master's thesis
Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih
Diplomski rad

Drnas, Natko
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Drnas, N. (2018). Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas, N. (2018). 'Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas N. Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2024 August 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

N. Drnas, "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113