diplomski rad
Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih
Diplomski rad

Natko Drnas (2018)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Drnas, N. (2018). Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas, N. (2018). 'Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

Drnas N. Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113

N. Drnas, "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113