Drnas, N. (2018). Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas, N. (2018). 'Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas N. Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 23.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
N. Drnas, "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113