Bradarić, S. (2019). INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931
Bradarić, Stipe. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931
Bradarić, Stipe. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931
Bradarić, S. (2019). 'INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931
Bradarić S. INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931
S. Bradarić, "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931