završni rad
INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE
Završni rad

Bradarić, Stipe
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bradarić, S. (2019). INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić, Stipe. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić, Stipe. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić, S. (2019). 'INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić S. INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

S. Bradarić, "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931