undergraduate thesis
DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH
Završni rad

Laskač, Lara
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Laskač, L. (2019). DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač, Lara. "DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač, Lara. "DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač, L. (2019). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač L. DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

L. Laskač, "DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925